Güzel kızım, ÇITIRIM....

Güzel kızım, ÇITIRIM....

28 Nisan 2011 Perşembe

PİRAMİT TAKI KUTUSU

1 yorum:

  1. yonca hn. bayıldım buna ne kadar güzel olmuş ellerinize sağlık gerçekten çok temiz çalışıyorsunuz sizin kadar ustalaşacakmıyım bu işte bilmem tavsiyeniz üzerine ben aşağı yukarı 4 aydır Kübra hn.mın atölyesine gidiyorum sizdende bahsettim kendisine zaten alışveriş yapıyormuşsunuz oradan Zeytinide çekmişsiniz Vedat Bey de kısmen gözüküyor görünce çok sevindim haberleri varmı bilmem hafta sonu gidince bahsederim artık birşey sormak istiyorum bu mücevher kutunun üstündeki dekopajları picassadan indirmişsiniz herhalde en üsttekini buldum ama yanlardakini bulamadım bende bundan yapmak istiyorum biraz tiyo veriresniz sevinirim sizden aldığım objeler hergün gözümün önünde yani hep sizi hatırlıyorum ve keşke şahsende tanışmış olsak diyorum Atölyeyi iyiki bana tavsiye etmişsiniz oradakiler çok iyi insanlar hepsini çok seviyorum Kübra hocadan da öğreneceğim çok şey var malzeme açısındanda hem zengin ve piyasaya göre de gayet ekonomik ayrıca derslerde de baya eğleniyoruz ben cumartesi sabah tan ordayım birgün yolunuz düşerse sizinle tanışmak isterim...Sevgilerimle....

    YanıtlaSil